9 August 2013

The Immature Hunting Adventure of Play Arts Kai Boys

Well, it has been ages since I last updated on my Play Arts Kai and I have gotten quite a few now. Today, I have some free time and decide to let the boys out for some adventure. Therefore, we are having Raiden (Metal Gear), Nero (Devil May Cry 4) Snow, Gabranth and Squall (Final Fantasy)
Our guest is my pet baby dwarf rabbit, Timber

The boys set off on an adventure to tame the wild bunny that has been terrorizing the forest.

Raiden: I am ready for battle on my fabulous high heel boots (seriously... those heels are weird)

Snow: Holy shit! Wild weeds. Awww yiiisss (and I really need to mow my yard)

Snow: Screw adventure, I am going to be lazy sitting up on this laser machine. Pew Pew mofo.

Nero: Goddamn it Snow! Get your lazy ass down here.

Gabranth: Seriously guys, Raiden went off by himself.

Squall: I really don't give a shit about anything.

Raiden: Come here bunny, bunny.

Raiden: Aw shit, I am stuck on mud. Help guys? .. Guyyyys?

Nero: AUUUGGHHHHHAAAA! Shit guys, it's after me! Omg... it's barging in! Oh my goooooddd.

Timber: nom nom nom. Mini human flesh.

Nero: Assist, guys! Assist!

Gabranth: Fear not, brother. I shall slay this creature as it stands. 

Timber: FATALITY!

Raiden: This is bullshit. I miss out on all the actions and my fabulous boots got mud all over. Worse. Advenure. Evvveerrr.

Well hello, boredom. I love taking photographs of my figurines on my free time. It has been awhile since I last got the chance so I am really happy. 

I will be attending Otakuthon (Montreal, Palace of Justice) Saturday August 17 2013. I will dress up as Ada Wong from Resident Evil 6. Let's see how much my cosplay will fail/impress. So if you recognize a rabid Ada Wong cosplayer raving on the figurine section... chances that she is me. Just scream Era and I will turn around. LOL. I will be glad to meet any of my blog reader. Looking forward to meeting you!

For more Other Anime: Click Here.
Facebook: LIKE
Or simply click on the Join This Site/Blog button on the right sidebar!


Leave your comment below! If you have any manga/anime recommendations, fire them at me! Have a splendid day!

5 comments:

  1. Your style of blog presentation is very attractive. The meaningful contribution of your mind reflects on those people who are looking for new ideas and information regarding video game and different kinds of game.

    Play Arts Kai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw thanks a lot. It means a lot to hear that from readers. You just made my day awesome.

      Delete
  2. Lol at rabbit :D
    As always, nice photos and you got yourself a Raiden figure! I still don't have one :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL my bunny is a good actor...
      You have some other cool figures~ I can help you search up a reasonably priced Raiden. I am becoming poorer as my figurine collection grows. The Play Arts Kai are really marking up their price!

      Delete
    2. LOL, my fave pic is where Nero's arm is getting chewed by rabbit.
      I spotted a good priced Raiden, but still too expensive. I'm gonna buy him next year, because I'm starting to work on January 2014, finally! Yeah, I'm getting poor too because of PAKs.

      Delete

 
F